dijous, 27 de març del 2014

Estem preparats per tornar a fer història: 11 de setembre 2014






5 comentaris:

  1. L'11 de setembre del 1977, (tal com comença la cançó) vam anar a la manifestació, al Passeig de Gràcia, amb la meva filla en cotxet, ja que encara no tenia un any. La seva primera mani, per reclamar l'estatut d'autonomia, hem fet molt camí endavant i molt més camí endarrere i jo segueixo estant a punt. :) Ella també.

    ResponElimina
  2. Emociona tant!

    Jo tenia 15 anys ;-)

    Actualment, tal com està la situació, la lluita per la independència del meu país és una de les coses que em manté amb il·lusió... així que... ENDAVANT!!!

    ResponElimina
  3. L'11 de setembre del 1977 estàvem de vacances i vem tornar uns dies abans per no perdre'ns l'oportunitat de ser al Passeig de Gràcia. Encara no feia ni 2 anys de la mort del dictador i es van reunir 1 milió de segadors. Va ser apoteòsic, igual que els 2 darrers.
    Molt bona la versió que el propi Pep Sala ha fet d'un tema seu de l'època de Sau, i emocionant l'aportació del saxo del Joan "Dharma" Fortuny.
    Fita

    ResponElimina