dimecres, 2 d’abril del 2014

PRIMER POST DE COL·LECCIÓ DE FOTOS DE BLOCAIRE A LA VIA CATALANA DE 11-9-13

BLOCAIRES,  TOTS,  AVUI HA SORTIT  LA GIGAFOTO,  SI  US TROBEU  I ENS  ENVIEU
LA FOTO ON SORTIU,  LES  ANIREM PUJANT  I TINDREM  RECULL DE FOTOS DELS BLOCAIRES  A LA VIA



I L'AUGUST  GARCIA  DE RAPSÒDIA   
Tram 746 

I LO JOSEP MARIA DE 
LO ROGLE DE JOSEP MARIA.  Tram 148

LA SARA MARIA D'UN RACÓ DEL MÓN


GALIONAR DE L'ESPAI DE GALIONAR
Tram 330

I LA KIKA DE KIKA'S LOG


I EL RICARD, LA ROSA I LA MONTSE.
Tram 264

I LA CONSOL D'HORA BLAVA 
a Capmany


L'ASSUMPTA I EN JOSEP LLUÍS, TRAM 201, A REUS
 

10 comentaris:

  1. tant que et veiem, CARME!!
    Has sortit guapíssima... sembles una nena de 20 anys! ;-))

    I els demés, quines fotos tan xules tots!!

    Jo he d'aprendre encara com es fa això de retallar el fragment concret que vols... però ja he vist la nostra (he quedat horrible, clar, ho sospitava...) i si no ho sé fer com vosaltres ja retallaré la imatge a la forma tradicional com faig sempre amb altres imatges per poder posar-la aquí ;-)))

    ResponElimina
    Respostes
    1. La teva imatge, la mirada, el somriure, és el reflex de la il·lusió d'aquell dia tan maco... :-))

      Elimina
  2. I com s'ha de fer per enviar-vos-la? Jo ja tinc la meva. A través d'un mail a la Cerme, per exemple, o teniu una adreça d'aquest blog? Abraçades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veus que ha arribat bé, Galionar, el meu mail ja em va bé, perquè jo soleta m'he ficat en aquest embolic.

      Elimina
  3. Nosaltres érem al tram 410 a Esplugues del Llobregat.
    Carme, abuso de la teva amabilitat, a veure si la pots penjar. Te l'envio.

    Fita

    ResponElimina
  4. carme, era el tram 394. gracies!!!

    ResponElimina