dilluns, 27 d’octubre del 2014

El gran moment és arribat!!!!


Glòria, catalans, cantem!
Cantem amb l’ànima!,
un crit i una sola veu:
Visca la pàtria!
La nostra terra és redimida!
El gran moment és arribat!
Fora els ultratges!
Lluny la mentida!
Ningú ens prendrà la nostra llibertat!
Joia que ha inflamat el cel,
falç i ginesta!
Voli sobre el front l’estel
de la senyera!
Tenim les venes per estimar-la,
i en la tempesta del combat,
tenim els braços per defensar-la!
Ningú ens prendrà la nostra llibertat!

5 comentaris:

  1. Com que no m'acabava de decidir per la versió (totes són precioses!) n'he posat dues ;-))

    ResponElimina
  2. Uf! Ara m'has recordat la meva mare. De jove havia cantat a l'Orfeó del seu poble Roda de Ter. I sabia moltes cançons. I les va cantar tota la vida, aquesta n'era una.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquesta feia anys que no la sentia i ahir, després d' "El convidat" amb Sor Lucia Caram, no sé què van fer que juraria que va sonar aquesta cançó (la tele és al menjador i l'ordinador a una altre habitació)... Quan la vaig sentir vaig recordar com m'agradava i, immediatament, googlejant un tros de lletra, la vaig trobar (no sabia ni el títol!)... És preciosa!! :-)

      Doncs la vaig posar també al feisbuc i una amiga que canta en una coral em va dir que justament ahir l'havien cantada, com la teva mare ;-)

      Elimina
    2. Preciosa, lletra de J.M de Segarra, que ens ve regalada, ara, en un moment com aquest: el gran moment és arribat...

      Elimina
    3. Sembla escrita pel moment actual, per tot el que estem vivint :-))

      Elimina